Pogłębiaj swoje umiejętności rozszerzając trening o loty w bezpiecznych i kontrolowanych warunkach, w jedynym na śląsku symulatorze Alsim AL250.
Trening na symulatorze lotów to doskonałe uzupełnienie do zdobywania praktycznej wiedzy, która dla pilota jest nieoceniona. W kontrolowanych i całkowicie bezpiecznych warunkach, siedząc w fotelu idealnie odwzorowanego kokpitu samolotu Alsim AL250. Nasz symulator może być wykorzystany do szkoleń lotniczych zgodnie z programami zatwierdzonymi przez ULC. Jest certyfikowany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego symulatorem do szkoleń zawodowych.
Pełno wymiarowy kokpit Alsim AL250, który realnie odzwierciedla zachowanie samolotu. Posiadający w pełni odwzorowane systemy i instrumenty pokładowe, z możliwością odgrywania różnych scenariuszy lotów oraz usterek. Symulacje dowolnych, warunków pogodowych, usterek i awarii pozwalają na opanowanie umiejętności reagowania i podejmowania decyzji w bezpiecznych warunkach. Wszystko to kontrolowane i konfigurowane przez instruktora siedzącego za plecami w stacji instruktorskiej.
Szkolenia na symulatorze:Poniżej przedstawiamy tabelę, w której znajdują się szkolenia jakie można zrobić na naszym symulatorze Alsim AL250.
PPL(A) w wymiarze 5 godzin
VFR - NOC
IR / SE
IR / ME
CPL(A)
PPL(A) w wymiarze 5 godzin
Pierwszy Krok w Twojej drodze po Licencję Zawodową CPL(A) to właśnie szkolenie podstawowe PPL(A).
Podczas szkolenia PPL(A) zadanie podstawowych lotów według wskazań przyrządów będziesz wykonywać w symulatorze Alsim AL250.
Całe szkolenie składa się z części teoretycznej ( 100 godzin ) oraz części praktycznej ( 45 godzin w locie ) podzielonej na trzy zadania A, B, C. Więcej o tym szkoleniu tutaj: Szkolenie do Licencji PPL(A)
VFR - NOC
Szkolenie do Licencji Zawodowej CPL(A) to jeden z ostatnich kroków w drodze Pilota Zawodowego. Licencja CPL(A) pozwoli Ci na zarobkowe wykonywanie zawodu Pilota.
Szkolenia, po których pilot otrzymuje uprawnienia do lotów bez widoczności tzw. Instrument Rating (IR). W trakcie szkolenia zdobywa się umiejętności takie jak:
– Czynności przed Lotem
– Procedura Odlotu
– Radio-nawigacja w oparciu o VOR/DME, NDB, GPS
– Loty w strefie oczekiwania (Holdings)
– Operacje 2D i 3D
– Awarie systemów
– Loty z ograniczonym zestawem przyrządów
– Przelot IFR
Na symulatorze łącznie wykonuje się w ramach tego szkolenia 30 godzin, a 10 godzin wykonuje się na samolocie PA28-Arrow.
Konwersja do IR / ME to 3 godziny na symulatorze i 2 godziny na samolocie Seneca (dwusilnikowy).
Wszelkiego rodzaju loty doszkalające, wznowienia:
– Wznowienie uprawnień IR / SE, IR / ME
– Loty doskonalące
– Egzaminy wznawiające
IR / ME
Szkolenia, po których pilot otrzymuje uprawnienia do lotów bez widoczności tzw. Instrument Rating (IR). W trakcie szkolenia zdobywa się umiejętności takie jak:
– Czynności przed Lotem
– Procedura Odlotu
– Radio-nawigacja w oparciu o VOR/DME, NDB, GPS
– Loty w strefie oczekiwania (Holdings)
– Operacje 2D i 3D
– Awarie systemów
– Loty z ograniczonym zestawem przyrządów
– Przelot IFR
Na symulatorze łącznie wykonuje się w ramach tego szkolenia 30 godzin, a 10 godzin wykonuje się na samolocie PA28-Arrow.
Konwersja do IR / ME to 3 godziny na symulatorze i 2 godziny na samolocie Seneca (dwusilnikowy).
Wszelkiego rodzaju loty doszkalające, wznowienia:
– Wznowienie uprawnień IR / SE, IR / ME
– Loty doskonalące
– Egzaminy wznawiające
CPL(A)
Szkolenie do Licencji Zawodowej. Zdobycie takiej licencji wiąże się z uzyskaniem prawa do pobierania wynagrodzenia za wykonywanie lotów.
Symulator lotów Air4™
Pogłębiaj swoje umiejętności rozszerzając trening o loty w bezpiecznych i kontrolowanych warunkach, w jedynym na śląsku symulatorze Alsim AL250.
Trening na symulatorze lotów to doskonałe uzupełnienie do zdobywania praktycznej wiedzy, która dla pilota jest nieoceniona. W kontrolowanych i całkowicie bezpiecznych warunkach, siedząc w fotelu idealnie odwzorowanego kokpitu samolotu Alsim AL250. Nasz symulator może być wykorzystany do szkoleń lotniczych zgodnie z programami zatwierdzonymi przez ULC. Jest certyfikowany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego symulatorem do szkoleń zawodowych.
Pełno wymiarowy kokpit Alsim AL250, który realnie odzwierciedla zachowanie samolotu. Posiadający w pełni odwzorowane systemy i instrumenty pokładowe, z możliwością odgrywania różnych scenariuszy lotów oraz usterek. Symulacje dowolnych, warunków pogodowych, usterek i awarii pozwalają na opanowanie umiejętności reagowania i podejmowania decyzji w bezpiecznych warunkach. Wszystko to kontrolowane i konfigurowane przez instruktora siedzącego za plecami w stacji instruktorskiej.
Pierwszy Krok w Twojej drodze po Licencję Zawodową CPL(A) to właśnie szkolenie podstawowe PPL(A).
Podczas szkolenia PPL(A) zadanie podstawowych lotów według wskazań przyrządów będziesz wykonywać w symulatorze Alsim AL250.
Całe szkolenie składa się z części teoretycznej ( 100 godzin ) oraz części praktycznej ( 45 godzin w locie ) podzielonej na trzy zadania A, B, C. Więcej o tym szkoleniu tutaj: Szkolenie do Licencji PPL(A)
Szkolenie do Licencji Zawodowej CPL(A) to jeden z ostatnich kroków w drodze Pilota Zawodowego. Licencja CPL(A) pozwoli Ci na zarobkowe wykonywanie zawodu Pilota.
Więcej o tym szkoleniu tutaj: Szkolenie VFR NOC
Szkolenia, po których pilot otrzymuje uprawnienia do lotów bez widoczności tzw. Instrument Rating (IR). W trakcie szkolenia zdobywa się umiejętności takie jak:
– Czynności przed Lotem
– Procedura Odlotu
– Radio-nawigacja w oparciu o VOR/DME, NDB, GPS
– Loty w strefie oczekiwania (Holdings)
– Operacje 2D i 3D
– Awarie systemów
– Loty z ograniczonym zestawem przyrządów
– Przelot IFR
Na symulatorze łącznie wykonuje się w ramach tego szkolenia 30 godzin, a 10 godzin wykonuje się na samolocie PA28-Arrow.
Konwersja do IR / ME to 3 godziny na symulatorze i 2 godziny na samolocie Seneca (dwusilnikowy).
Wszelkiego rodzaju loty doszkalające, wznowienia:
– Wznowienie uprawnień IR / SE, IR / ME
– Loty doskonalące
– Egzaminy wznawiające
Szkolenia, po których pilot otrzymuje uprawnienia do lotów bez widoczności tzw. Instrument Rating (IR). W trakcie szkolenia zdobywa się umiejętności takie jak:
– Czynności przed Lotem
– Procedura Odlotu
– Radio-nawigacja w oparciu o VOR/DME, NDB, GPS
– Loty w strefie oczekiwania (Holdings)
– Operacje 2D i 3D
– Awarie systemów
– Loty z ograniczonym zestawem przyrządów
– Przelot IFR
Na symulatorze łącznie wykonuje się w ramach tego szkolenia 30 godzin, a 10 godzin wykonuje się na samolocie PA28-Arrow.
Konwersja do IR / ME to 3 godziny na symulatorze i 2 godziny na samolocie Seneca (dwusilnikowy).
Wszelkiego rodzaju loty doszkalające, wznowienia:
– Wznowienie uprawnień IR / SE, IR / ME
– Loty doskonalące
– Egzaminy wznawiające
Szkolenie do Licencji Zawodowej. Zdobycie takiej licencji wiąże się z uzyskaniem prawa do pobierania wynagrodzenia za wykonywanie lotów.
Najciekawsze informacje o symulatorze Alsim AL250
Szerokość symulatora
Wysokość symulatora
Długość symulatora
Ilość foteli pilotów
Oświetlenie kokpitu
Wgranych lotnisk 3D